Activităţile Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor
Activităţile principale ale proiectului derulat de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor:
- Crearea şi instalarea unei platforme informatice de acces la culegerea de speţe şi la alte informaţii relevante pentru prevenirea neregulilor din domeniul achiziţiilor publice;
 - Realizarea unui analize diagnostic internă cu privire la problemele în domeniul achiziţiilor publice cu care se confruntă autorităţile contractante şi beneficiarii de finanţări prin instrumente structurale;
 - Elaborarea şi tipărirea unui ghid de bune practici (culegere de decizii motivate) în domeniul achiziţiilor publice aferente proiectelor finanţate din instrumente structurale şi diseminarea informaţiilor.
 - Efectuarea unei analize a proceselor şi procedurilor interne curente (audit extern de performanţă), în vederea reflectării nivelului organizatoric şi al performanţei instituţionale generale a CNSC, respectiv a capacităţii proprii de realizare a misiunii şi a obiectivelor proprii;
 - Organizarea de schimburi de experienta cu instituţii cu atribuţii in domeniul gestionării şi monitorizării achiziţiilor din instrumentele structurale.
 - 2 seminarii de schimburi de bune practici cu privire la achiziţiile publice din proiectele finanţate prin instrumente structurale, care vor viza alte instituţii aflate în procesul de gestiune şi monitorizare a instrumentelor structurale
 - un seminar pentru schimb de bune practici pentru instituţii cu atribuţii, la nivel naţional, in domeniul gestionării şi monitorizării instrumentelor structurale, cu participarea unor experţi din alte state membre/de la nivelul Uniunii Europene
 
Activităţile secundare ale proiectului:
- Managementul proiectului
 - Web site al proiectului
 - Prezentarea în cele 8 regiuni de dezvoltare a ghidului de bune practici (culegere de decizii motivate)
 - Consola informativa
 




