Seminar 4-6 Iunie 2015
În perioada 4 – 6 Iunie 2015, Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor va organiza un Seminar având ca temă schimbul de informaţii despre bune practici (în achiziţii publice) pentru instituţii cu atribuţii, la nivel naţional, în domeniul gestionării şi monitorizării instrumentelor structurale, desfăşurat cu participarea unor experţi din alte state membre/de la nivelul Uniunii Europene, activitate din cadrul proiectului –finanţat prin POAT - „Îmbunătăţirea managementului la nivelul Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor – C.N.S.C., aferent competenţelor specifice legate de implementarea cu succes a proiectelor susţinute din instrumente structurale, bazată pe eficientizarea procesului de achizitie publică” - Cod SMIS 48792.
La eveniment vor fi invitate instituţii cu responsabilităţi în gestionarea, derularea, controlul şi m onitorizarea finantărilor din instrumente structurale, dar şi din domeniul reglementării şi monitorizării achiziţiilor publice, precum şi beneficiari ai fondurilor din instrumente structurale, ce vor putea desemna mai multe persoane pentru participare.
Evenimentul are ca punct de interes participarea activă a unor experţi europeni în domeniu.
Informaţii suplimentare cu privire la eveniment vor fi publicate pe site-ul proiectului, în timp util.
AGENDĂ
Seminarul „Schimb de Bune practici în domeniul achiziţiilor publice”
04 - 05.06.2015
– Hotel Intercontinental. Sala Ronda, etaj 1- Bucureşti -
Tema discuţiilor: bune practici rezultând din legislaţia şi din aplicarea ei în statele în care au activat lectorii şi/sau din cazuistica CJUE.
03.06.2015 – primire/prezentare oficiala/cazare lectori |
|
Prezentare CNSC. Prezentare proiect. |
|
04.06.2015-Lucrări |
|
09:30 – 10:00 |
Primire invitaţi |
10:00 – 11:15 |
Deschidere seminar - Lehel – Lorand BOGDAN – Preşedintele CNSC - Viorel PÂRVU – manager de proiect Dezbateri: Steen Jensen (Danemarca) – Ofertarea intr-un grup de operatori economici. Asociat. Subcontractant. Terţ susţinător. Efecte generale. Documente doveditoare ale relaţiilor dintre membrii grupului de ofertanţi - forma. |
11: 15 – 11:30 |
Pauză de cafea |
11:30 – 13:00 |
Steen Jensen (Danemarca) – Îndeplinirea cerinţelor de calificare în cazul ofertării într-un grup de operatori economici. Subcontractantul şi terţul susţinător. Efecte specifice. Implicarea în executarea contractului. . |
13:00 – 14:00 |
Pauză de prânz |
14:00 – 15:15 |
Anthony Wiltshire (Marea Britanie) – Evaluarea ofertei (Posibilitatea prezentarii unor documente suplimentare/de corectare a erorilor minore/schimbarea furnizorilor. Limitele acceptării unor astfel de modificări ale ofertei) |
15:15 – 15:30 |
Pauză de cafea |
15:30 – 16:30 |
Anthony Wiltshire (Marea Britanie) – Proceduri online versus proceduri offline. Semnatura electronică, conditie de participare ori instrument de securizare a conţinutului documentelor? Informatii publice versus informatii confidentiale in procedura de achizitii publice. |
16:30 – 16:45 |
Întrebări şi concluzii |
17:00 |
Încheierea lucrărilor |
|
|
05.06.2015-Lucrări |
|
09:30 – 10:00 |
Primire invitaţi |
10:00 – 11:15 |
Deschidere lucrări Andrius Siaudinis (Lituania) – Derularea contractului de concesiune lucrări/parteneriat public privat. Preluarea Riscurilor contractuale. |
11: 15 – 11:30 |
Pauză de cafea |
11:30 – 13:00 |
Claudio Romanini (Comisia Europeana - DG GROW(TH)/E/3) - Criteriul de atribuire oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. Oferta neobisnuit de scăzută: Preţ; Termen de execuţie/livrare etc. |
13:00 – 14:00 |
Pauză de prânz |
14:00 – 15:15 |
Andrius Siaudinis (Lituania) – Achiziţiile centralizate. Avantaje si dezavantaje/riscuri. |
15:15 – 15:30 |
Pauză de cafea |
15:30 – 16:30 |
Johannes Schnitzer (Austria) - Incidente în derularea contractului. Suplimentarea lucrărilor. Modificarea pretului. Inlocuirea executantilor. Renuntarea şi/sau înlocuirea asociatului/subcontractantului/terţului susţinător. Schimbarea soluţiilor tehnice. Modificarea substanţială a contractului. |
16:30 – 17:00 |
Întrebări şi concluzii. Închiderea lucrărilor. |
Vă rugăm să confirmaţi prezenţa la:
- e-mail: silviu.popa@cnsc.ro; viorel.parvu@cnsc.ro
- fax: 021.310.46.41
Evenimentul face parte din proiectul „Îmbunătăţirea managementului la nivelul Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, aferent competenţelor specifice legate de implementarea cu succes a proiectelor susţinute din instrumente structurale, bazată pe eficientizarea procesului de achiziţie publică”
Actualizat azi 18.05.2015