Premise
Atât eficienţa cât şi eficacitatea activităţilor principale ale CNSC pot fi îmbunătăţite prin utilizarea unor baze de cunoştinţe şi/sau registre de informaţii mai bune. Există o oportunitate deosebit de bună pentru investirea de resurse de către CNSC în dezvoltarea unei baze de cunoştinţe şi/sau registru de informaţii mai complex(e) pentru cazurile de reclamaţii de care institutia s-a ocupat deja şi pentru soluţiile furnizate pentru soluţionarea acestor cazuri. Această bază de cunoştinţe ar trebui să permită în mod specific consilierilor CNSC să caute rapid cazuri care întrunesc anumite criterii (Raport Final privind Evaluarea Sistemului de Achiziţii Publice din România pentru Directoratul General pentru Politică Regională, Comisia Europeană, 2011, DELOITE).
Premise
- Datorita problemelor identificate in sistemul de contestatii al CNSC este recomandat ca acest sistem sa fie refacut atat din punct de vedere al tehnologiilor cat si din punct de vedere al functionalitatilor. [….] o solutie informatica moderna si perfomanta fara probleme de securitate care sa raspunda tuturor cerintelor institutiei.
- Portalul public cnsc.ro trebuie actualizat din punct de vedere tehnologic cat si din punct de vedere al designului si ergonomiei. Acest lucru va creste vizibilitatea institutiei.